(030) 608 00 08 info@cubiceyes.com

Vanaf vandaag gaan we over naar een nieuw ticketsysteem genaamd AxoSoft! Dit is een gebruiksvriendelijk systeem waardoor we overzichtelijker te werk kunnen gaan, de communicatie vlot kunnen laten verlopen en over het algemeen meer duidelijkheid over de status van de tickets kunnen geven.

We zitten momenteel midden in de conversie wat natuurlijk hier en daar wat strubbelingen met zich meebrengt maar natuurlijk zijn we volop bezig om deze zo snel mogelijk te verhelpen.

Meldingen over tickets
Omdat zaterdag Jira (het oude systeem) is uitgezet, kan het zijn dat u al een of meerder mails heeft ontvangen over de status van uw tickets. Sommige daarvan zullen zelfs gesloten zijn. Hierover hoeft u zich geen zorgen te maken. De reden dat deze tickets gesloten zijn of van status zijn verandert is dat de status nu goed staat aangegeven. AxoSoft geeft ons het overzicht om de statussen beter te beheren wat dus duidelijkheid  geeft voor iedereen! Met deze mails hoeft u dus niets te doen!

Let op!
We vragen wel even uw aandacht voor het volgende: de reeds bestaande tickets zijn intussen allemaal overgezet vanuit Jira naar AxoSoft. Indien u zaterdag, zondag of vandaag al heeft geantwoord op een reeds bestaand ticket, is dit antwoord niet bij ons aangekomen. Het is belangrijk dat u dan ook het antwoord geeft in het nieuwe systeem! Dan vervolgen we de communicatie van dat ticket in het nieuwe systeem.

Inloggen in AxoSoft
In EyeMove gaat u middels het hoofdmenu naar “ Rapportages” en dan kiest u voor “ Helpdesk”. Hier kunt u inloggen in het “ CubicEyes Klantportaal”. Het zou kunnen dat u al een inlog heeft ontvangen of in de loop van de ochtend een inlog middels de mail ontvangt. Dan kunt u gewoon inloggen op deze pagina.Indien u nog geen inlog heeft ontvangen, kiest u voor “Create an Account”  op dezelfde pagina en volgt u de stappen. Daarna kunt u ook inloggen met de aangemaakte inloggegevens.
Het zou kunnen dat u het inlogveld niet over de volledige pagina ziet. In dit geval kunt u even verversen met “ CtrlF5”.

Voor nu kunt u gebruik maken van AxoSoft en al uw tickets inzien. Een handleiding volgt zo snel mogelijk. Hierbij willen we ook graag onze excuses aanbieden, als u hinder mocht ondervinden van deze overgang. Maar we gaan ervan uit dat we samen snel alles weer goed op kunnen pakken en fijn aan de slag kunnen! Ook alvast bedankt voor jullie begrip en medewerking!

Met vriendelijke groet,

Het CubicEyes Team.